Selasa, 29 September 2009

Jusmate 5, ciptaan menakjubkan Dr Rozmey

Salam,
Hari ni aku telah mencuba sesuatu yg baru dgn seribu harapan di dada.. Moga2 impian kan menjadi kenyataan..impian ape, biarlah ku simpan..terlalu awal utk dikongsi disini...
Berbalik pd produk Jusmate 5, aku blm cuba pn br order jer n brg pn x smpi lg..xtau la berkesan ke tidak..harap2 berkesan..tengok rmi jer org yg berkesan..bak kata pepatah, BELUM CUBA BELUM TAHU...aku beli pn bkn utk aku, tp utk cik abe tersayang..yg pasti dia kena disiplin..

Apepun, aku dah pn jd salah seorg pengedarnyer yg sah..heheheh..saper2 yg nak beli and nak try boleh buka website aku...http://www.dietmate5.com/pesananonlinex.php?id=melissa
Bnyk produk keluaran herba prima marketing, bkn utk kurus bdn jer..utk sakit sendi, utk tmbh selera makan pn ada, tambah berat bdn pn ada...and mcm2 lg..nk citer kat sici mmg x abis..

K lah, bila2 free visit la website i tu yer..and if berminat jer terus la infm i..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan